Reklamacje i zwroty

30 dniowe prawo do odstąpienia od umowy i wymiany towaru

Na zgłoszenie odstąpienia od umowy towaru zakupionego w sklepie SportowyBazar.pl masz aż 30 dni od daty doręczenia przesyłki. Wydłużonemu, 30-dniowemu prawu do odstąpienia od umowy nie podlegają produkty z kategorii Siłownia i Fitness, do których obowiązuje ustawowy, 14 dniowy termin odstąpienia od umowy.

Sugerujemy, żeby towar podlegający zwrotowi był nowy i nieużywany. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

Procedura zwrotu:

Pismo odstąpienia od umowy - 30 dni na zwrot! -  SportowyBazar.pl

 

Dla ułatwienia procedury zwrotu, prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupu oraz pisma odstąpienia od umowy.
Zwracany towar należy przesłać na adres:

Sklep SportowyBazar.pl
Kordeckiego 87
42-226 Częstochowa

Zwrot towaru możesz zgłosić poprzez panel klienta. Rejestracja zwrotu w panelu klienta umożliwi śledzenie procedury zwrotu w czasie rzeczywistym oraz wygenerowanie etykiety adresowej.



Reklamacja towaru

Reklamację towaru możesz zgłosić e-mailowo, wysyłając wiadomość na adres: sklep@sportowybazar.pl lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer: (34) 392 30 00.

Gwarancja na produkty dostępne w sklepie SportowyBazar.pl jest udzielana na co najmniej 24 miesiące. Podstawą reklamacji jest posiadanie dowodu zakupu – paragonu lub faktury. W sklepie SportowyBazar.pl, w zależności od towaru istnieją trzy rodzaje gwarancji:

  • 24 miesięczna gwarancja sklepu
  • 36 miesięczna gwarancja sklepu
  • 24 miesięczna gwarancja producenta door-to-door

 

Po zgłoszeniu do sklepu gwarancje door-to-door są realizowane bezpośrednio przez serwisy producentów.


Reklamacja jest realizowana po ustaleniu szczegółów z pracownikiem sklepu.



Wymiana towaru


Jeżeli chcesz wymienić zakupiony towar na inny kolor lub model prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

 

Pliki do pobrania:

- Pismo odstąpienia od umowy (przed zwrotem towaru prosimy o zgłoszenie zwrotu)

- Pismo reklamacyjne (przed wysyłką towaru do reklamacji należy skontaktować się z obsługą sklepu)

- Pismo wymiany towaru (przed wysyłką towaru do wymiany należy skontaktować się z obsługą sklepu)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel