Saszetki i portfele

( ilość produktów: 37 )
Marka
Kolor dominujący
Przedziały cenowe

Długość wyjazdu, najczęściej, przekłada się bezpośrednio na wielkość zabieranego ze sobą bagażu, bo trzeba być samowystarczalnym, a nie zawsze istnieje możliwość wzbogacenia się o nowe elementy ekwipunku. Osoby często latające samolotami doskonale wiedzą, co to znaczy: dobrze się spakować. Każda linia ma inne wymogi bagażowe, czyli przy tym różne wymiary i limity wagowe, zarówno dla bagażu głównego, jak i dla podręcznego. Widać zatem umiejętność sprawnego i prawidłowego pakowania się jest bardzo istotna i przydatna. Do gramatury bagażu wlicza się waga samej torby/walizki, o czym zdecydowanie warto pamiętać, gdyż każdy kilogram nadbagażu jest bardzo kosztowny. Należy wysiąść z samolotu, by rozszerzyć pojęcie bagażu podręcznego. Będzie to wszystko to, co dana osoba spakowała wcześniej i ma przy sobie. Najczęstszy zestaw, jaki mieści w sobie każda saszetka turystyczna to: klucze, telefon, portfel, dokumenty (na czele z dowodem osobistym) i chusteczki higieniczne. Co szersze jej modele pomieszczą jeszcze: butelkę z wodą i/lub kieszonkowy aparat fotograficzny.

Saszetka biodrowa nerka to zasłużenie bardzo popularna torebka podręczna. Cieszy się popularnością wśród turystów, którzy na danym etapie nie chcą za sobą ciągnąć całego bagażu, a jedynie mieć przy sobie najpotrzebniejsze rzeczy, także wśród osób sprzedających na targach, bo mogą oni mieć łatwy i wygodny dostęp do gotówki, by sprawnie wydawać resztę swoim klientom, a także pośród przeciętnych obywateli, którzy poruszają się w miejskiej przestrzeni, a przy tym chcą mieć swobodę w poruszaniu rąk. „Nerka” jest noszona w pasie lub na biodrach, dzięki czemu dostęp do jej zawartości jest maksymalnie uproszczony. Saszetka na pas jest łatwo zapinana i odpinana dzięki klamerce lub sza pomocą sprzączki. Dobrze znanym, choć bardzo złym zjawiskiem są kradzieże kieszonkowe. Odrobinę pocieszające jest to, że w wielu autobusach i tramwajach działa już system kamer monitorujących, ale już w ulicznym tłumie kieszonkowcom dużo łatwiej wykorzystać sprzyjające im okoliczności zatłoczenia, by okraść upatrzoną wcześniej ofiarę. Właśnie dlatego tak pomocna jest saszetka – jej posiadacz ma ją zawsze przy sobie, wręcz czuje ją na sobie i ma nad nią pełną kontrolę, w przeciwieństwie do plecaka czy damskiej torebki, które niestety – stosunkowo – łatwo otworzyć i opróżnić.

Zawsze warto podkreślać, że dobrze jest wspierać swoich, a jeszcze lepiej rzeczywiście tak działać. Takie podejście może odnosić się do różnych dziedzin życia – począwszy od wsparcia rodzinnego lub przyjacielskiego, a kończąc na wspieraniu rodzimej gospodarki poprzez kupowanie bardzo dobrych produktów od polskich producentów. Oczywiście to wsparcie można wyrażać również przez korzystanie z różnego rodzaju usług. Niewątpliwie gospodarka jest istotnym filarem, ale w tym wszystkim najważniejsi są ludzie – klienci i sprzedawcy lub usługodawcy. Pozostają w swoistej rynkowej symbiozie: bez siebie będzie im trudno sprawnie funkcjonować, a finalnie przetrwać. Sektor produkcji nie będzie istniał bez swoich odbiorców, a oni sami nie będą w stanie realizować swoich obowiązków, rytuałów i przyjemności bez możliwości nabycia tego, czego aktualnie potrzebują lub tego, co obecnie chcą mieć. To niepowtarzalny system naczyń połączonych, który wzajemnie bardzo się umacnia i zacieśnia.

Teorię o gospodarczej sile warto poprzeć rzeczywistym przykładem. Jako pierwszy i zarazem bardzo trafny przykład pojawi się polska firma 4F. Dostarcza ubrania, na czele z szeroko pojętą odzieżą sportową oraz akcesoria. Niezależnie od rodzaju produktu można mieć całkowitą pewność, że został wyprodukowany z najtrwalszych materiałów i przy użyciu najnowszych, najbardziej zaawansowanych technologii. Firma została założona w 2007 roku, w Wieliczce i tam – do dziś – znajduje się jej główna siedziba. Właścicielem marki jest spółka OTCF zajmująca się produkcją i dystrybucją odzieży sportowej. 4F tworzy kolekcje sportowe dla kilki komitetów sportowych – m.in. dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego i dla jego paraolimpijskiego odpowiednika. Produkty dostępne są również poza Polską, praktycznie w całej Europie, np. w Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Wśród wielu znanych i lubianych ambasadorów marki znajdują się m.in.: skoczkowie – Maciej Kot, Kamil Stoch; tenisista – Łukasz Kubot oraz trenerka personalna i żona Roberta Lewandowskiego w jednej osobie – Anna Lewandowska. W Polsce produkty 4F można nabyć w 160. sklepach jednomarkowych. Współpraca odbywa się także z wieloma klientami korporacyjnymi.

Najbardziej popularna jest odzież 4F, ale godne wspomnienia i wyraźnego zaznaczenia są również akcesoria, a wśród nich choćby saszetka 4F. Niewątpliwie będzie przydatna i dla dorosłych i dla dzieci; dla kobiet i dla mężczyzn, wreszcie dla sportowców i dla motocyklistów. Do takiej saszetki warto skompletować jeszcze portfel 4F. Co prawda dziś żywa gotówka jest nieco mniej popularna i zdominowana przez karty, ale jeden i drugi środek płatniczy oraz dokumenty warto bezpiecznie przechowywać właśnie w nim. Godnym jego zastępcą, z całą pewnością, może być portfel Hi-Tec. Pochodzi od brytyjskiej marki założonej w 1974 roku. Dziś jej asortyment jest dostępny praktycznie na całym świecie – od Australii, przez Polskę, po Chiny. W naszym kraju oficjalnym przedstawicielem są sklepy z szyldem Martes Sport. W Polsce, poza portfelami, Hi-Tec oferuje – w dużej mierze – specjalistyczną odzież outdoorową. Portfel poza swoją oczywistą funkcją ma jeszcze rolę nieco sentymentalną – często obok plastikowych kart, dokumentów i ewentualnych banknotów, można dostrzec w nim zdjęcia osób bliskich jego właściciela, który chce mieć ich zawsze przy sobie, na wyciągnięcie ręki – nie on zresztą jeden.

Padło już kilka słów o sile krajowej gospodarki i o potędze współdziałania. Warto, w tym aspekcie, podać kolejny trafny przykład – mowa o polskiej firmie Wisport, która weszła na rynek w 1984 roku. Od 2012 roku produkty dla tej marki wytwarza firma BAGAR S. Piasecki Spółka Jawna. Siedziba firmy została zlokalizowana w Tyńcu Małym, zaś produkcja i sprzedaż w sklepie firmowym, odbywają się we Wrocławiu. Flagowy produkt firmy to plecaki militarne, ale od plecaka do saszetki pozostaje już tylko krok, nie powinno więc dziwić, że nerka Wisport cieszy się sporą popularnością wśród klientów. Każda saszetka biodrowa Wisport jest tworzona z wyjątkowo trwałych, odpornych na uszkodzenia i na wilgoć materiałów. Zadowolonymi odbiorcami produktów Wisport będą miłośnicy: wojska, surwiwalów, strzelectwa, polowania (oczywiście tego w pełni legalnego i całkowicie bezpiecznego) oraz szeroko pojętego outdooru. Pewne rzeczy zawsze warto mieć przy sobie, a do ich przechowywania i przenoszenia przydatna będzie wygodna torba na ramię. Jest zasuwana zamkiem błyskawicznym, najczęściej składa się z komory głównej i z mniejszej kieszeni. Wygodny, dość długi pas nie zsuwa się z ramienia. Natomiast dla osób, które potrzebują nieco więcej miejsca, by zabrać ze sobą sporo drobnych rzeczy, najlepszym rozwiązaniem będzie dość pokaźna torba listonoszka. Rzecz jasna wielkość torby czy saszetki należy dopasować do wielkości zabieranego ze sobą bagażu podręcznego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel